Në një sistem kompjuterik, ka të paktën katër pjesë kryesore që do të shqyrtohen si secila prej tyre nga ana e tij është i përbërë nga shumë pjesë: 1. Ka një koleksion i hardware copë që janë të integruar në një pune sistemit. Siç e dini, e hardware mund të jetë mjaft e ndërlikuar, me çka motherboards, hard drives, video cards, etc Software-in mund të jetë po aq e shushatës. 2. Ekziston një sistem operativ që nga ana e tij është e varur në "hardware". Mos harroni që të DOS dhe Windows sisteme operativë kanë kernels, komandat e brendshme dhe të jashtme komandave, i cili mund të bashkëveprojnë me hardware në mënyra të ndryshme. 3. Ka një kërkesë apo një program software që është menduar për të bërë diçka. Programe të tilla si Microsoft Word dhe Excel janë tani bundled me një numër shumë i madh features. 4. Ka një përdorues kompjuteri, të gatshëm të bëhen sistemit kompjuterik për të kufijve të saj (e tutje). Një teknik shpesh mund të harrojmë se është një përdorues të konsumatorëve shumë komplekse dhe pjesë e rëndësishme e mister. Troubleshooting efektive do të kërkojë disa përvoja vetëm për sfond kërkohet për të analizuar problemin në dorë, por ka edhe disa hapa të tjera logjike se duhet të mbahet mend për të. Pyetni vetes pyetjen, "A ka ndonjë problem?" Ndoshta si është e thjeshtë si klient presin shumë nga kompjuteri. Nëse ka është një problem, kjo është vetëm një problem? Hapi 1: Flisni me të Klientëve
Duke folur në përdorues është një hap i parë i rëndësishëm. Juaj e parë e kontaktit me kompjuter se ka një problem zakonisht do të jetë nëpërmjet konsumatorit, ose në mënyrë direkte ose me mënyrën e punës një mënyrë që përmban user's ankesës. Shpesh, e ankesës diçka do të jetë i drejtpërdrejtë, të tilla si, "Nuk e mbërthyer në një disk të çlirët drive. "Në herë të tjera, problemi do të jenë komplekse dhe nuk do të konsumatorit kanë përmendur se gjithçka është duke shkuar gabim. Akti i diagnozës fillon me artin e konsumatorit marrëdhënieve. Shko tek klienti me një qëndrim të besimit: besuan se çka është duke thënë të konsumatorit. Në të njëjtën kohë, shkojnë në klienti me një qëndrim i fshehur skepticizëm, nuk do të thotë beson se klienti i ka thënë gjithçka ju. Ky qëndrim i fshehur skepticizėm nuk është e njëjtë me mosbesimin. Shumica e konsumatorëve nuk do të gënjeshtër, por ata pa maj harroni të jepni disa hollësi vendimtare. poshtë. Asgjë nuk është më shumë i egërsuar ditur se keni bërë diçka për të bërë sistemin e punës por nuk janë në gjendje të mbani mend se çfarë ishte ajo.
Zgjidheni llojin e Reklames per te mesuar me teper per llojet e Reklamave kliko ne: 'LEXO' ,ndersa per te Reklamuar Kliko ne: 'REKLAMO', Faleminderit.
Ju Lutem Lexoni me Poshte
Nese deshironi te Reklamoni ne Blogun tone Zgjidhni Llojin e Reklames, Kliko ne Butonin 'BUY NOW' beje pagesen simbas deshires suaje , Kthehu te Blogu yne dhe 'KLIKO KETU' qe ta shtosh Linkun e Websitit tuaje apo edhe Biznesit qe ju posedoni, Pagesen mund ta beni me Paypal duke perdorur Debit ose Kredit Kartelen tuaje,apo edhe ma me Paypal Konto nese e keni te Hapure, deshironi te dini me shume sa i perket Paypal shko ketu: http://www.paypal.com/ ,pasi te beni pagesen dhe te shtoni Linkun tuaje ne do te bejme Kontrollimin e Pageses dhe Aplikimin e websitit (Biznesit) tuaje ne do te Publikojm Websitin tuaje ne Blogun tone si dhe ne websitin http://www.you4dating.com/links.php?l=default ,si dhe nje Email Konfirmimi do tu Vije tek ju nga ne,Faleminderit dhe ju Mirepresim.
0 comments:
Post a Comment